Ներառական կրթությունը միտված է
գտնելու ուղիները, որոնց միջոցով մեր դպրոցները, դասերը, ծրագրերը և
դասընթացները լինեն այնպիսին, որ բոլոր
երեխաները կարողանան մասնակցել կրթական պրոցեսին: Ներառումը բացահայտում է նաև
դասավանդման տարբեր մեթոդներ, որպեսզի բոլոր երեխաները ակտիվորեն ներգրավվեն
դասարաններում: Այս տերմինը միտում
ունի զարգացնել բարեկամություն,
փոխհարաբերությունների և փոխադարձ հարգանքի
ստեղծում սովորողների միջև և սովոևողների
ու ուսուցիչների միջև:Դպրոցում ներառականությունը չի
վերաբերում միայն որոշ
սովորողների: Ներառականությունը հասկացություն չէ, որին երեխան
պետք է լինի պատրաստ: Բոլոր երեխաները պետք է հաճախեն
միևնույն սովորական դասերի: Ներառական կրթություն մի մեթոդ է, որը
մեզ ստիպում է լինել ավելի
կրեատիվ և մեր դպրոցների միջավայրը դարձնել այնպիսին,
որ հասանելի լինի
բոլոր սովորողների համար: Կրեատիվ
հասկացության տակ կարող ենք հասկանալ
օրինակ, որ դասավանդողն այնպիսի
մեթոդներ և ստրուկտուրաներ կիրառի, որ
դասընթացին մասնակցեն բորոր սովորողները:
Որպես արժեք, ներառական կրթությունն արժեվորում է այն ակնկալիքիը, որ մենք ցանկանում ենք, որ
մեր երեխաներն ընդունվեն իրենց կյանքում այնպիսի
ինչպիսին կան:
Համոզմունքներ եւ
սկզբունքներ
·
Բոլոր երեխաները
կարող են սովորել
·
Բոլոր երեխաները հաճախում
են այն դասարան, որին
համապատասխանում են տարիքից ելնելով
·
Բոլոր երեխաները ստանում են համապատասխան կրթական ծրագրեր
·
Բոլոր երեխաները ստանում են իրենց կարիքներին համապատասխան կրթական
ծրագիր:
·
Բոլոր երեխաները մասնակցում են
ծրագրին զուհահեռ զբաղվածություններին
և արտադասարանական գործունեություններին
·
Բոլոր երեխաները պետք է
ցուցաբերեն համագործակցություն և օգտվեն տուն, դպրոց, համայնք համագործակցությունից
Ներառական կրթության հիմնական առանձնահատկությունները
Ընդհանուր առմամբ, ներառական կրթությունը հաջողված կարող ենք համարել, եթե հետևեմք հետևյալ կարևոր
հատկանիշներին և գործելակերպին:
·
Ընդունել անվերապահորեն բոլոր երեխաներին սովորական դասարաններում
և դպրոցական կյանքում:
·
Ապահովել աջակցություն որքան անհրաժեշտ է երեխաներին,
ուսուցիչներին և դասերին, որպեսզի բոլոր երեխաները կարողանան լիովին մասնակցել
իրենց դպրոցական կյանքին և դասերին:
·
Ավելի շատ դիտարկել
թե ինչ կարող
են անել սովորողները, քան այն
ինչ չեն կարող:
·
Ուսուցիչներն ու ծնողները մեծ ակնկալիքներ ունեն բոլոր երեխաներից:
·
Կրթական արդյունքները դիտարկել ըստ յուրաքանչյուր երեխայի
կարողությունների:Քանի որ միևնույն դասարանում
սովորողները կարող են ունենալ
տարբեր նպատակներ և արդյունքներ:
·
Դպրոցները և դասընթացները
այնպես կազմապերպել, որոնք օգնեն երեխաներին սովորել և բացահայտել իրենց
ամենամեծ ներուժը:
·
Տնորենի և ադմինիստրատիվ կազմի ներգրավվածությունը ևս մեծ
նշանակություն ունի:
·
Ունենալ ուսուցիչներ, որոնք տիրապետեն տարբեր կրթական մեթոդների,
որպեսզի տարբեր կարողություններով երեխաները կարողանան միասին սովորել և չտուժոն
ոչ մեկը:
·
Տնօրենները, ուսուցիչները, ծնողները և այլ շահագրգիռ մարդիկ միայն միասին աշխատելով կարող
են գտնել արդյունավետ միջոցներ ներառական միջավայրում
որակյալ կրթություն
ապահովելու համար:
Ներառական կրթության առավելությունները
Ներառական կրթությունը շատ կարևոր է, քանի որ
·
Բոլոր երեխաները կարող են դառնալ իրենց համայնքի մի մասը և ունենալ
պատկանելության զգացում և ավելի լավ պատրաստվել համայնքի կյանքում, որպես
երեխաների և չափահասներ:
·
Այն առաջարկում է ավելի լավ ուսուցման հնարավորություններ: Տարբեր
ունակություններ ունեցող երեխաները հաճախ ավելի լավ են մոտիվացվում, երբ նրանք
սովորում են այլ երեխաների հետ:
·
Բոլոր երեխաների սպասումները ավելին են: Ներառական կրթությունը
հնարավորություն է տալիս զարգացնել անհատի ուժերն
ու տաղանդը:
·
Այն թույլ է տալիս երեխաներին աշխատել անհատական նպատակների
վրա, իրենց տարիքի այլ աշակերտների
հետ միասին:
·
Այն նաև խրախուսում է
ծնողների մասնակցությունը իրենց
երեխայի կրթության մեջ:
·
Այն քաջալերում է հարգանքի և պատկանելության մշակույթը: Այն նաև
հնարավորություն է ընձեռում ծանոթանալու անհատների տարբերություններին և ընդունել այդ
տարբերությունները:
·
Ներառական կրթությունը հնարավորություն է տալիս բոլոր երեխաներին միմյանց միջև զարգացնել
ընկերությունը:Ընկերությունն էլ իր հերթին զարգացնում է դերի կարևորության մոդելը:
Աղբյուրը՝
Комментариев нет:
Отправить комментарий