Ծրագիր, օրացույց

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Օրացույց 2018-2019 ուսումնսական տարի

Օգոստոսի 21-24 - Մանկավարժական բաց ճամբար
Սեպտեմբերի 3 - ուսումնական 1-ին շրջանի պարապմունքների մեկնարկ կրթահամալիրի դպրոցներում, Քոլեջում
Սեպտեմբերի 4 - կրթական շքերթ. համերգ
Սեպտեմբերի 4-8 - նախագծային ուսուցման ստուգատես. հեղինակային կրթական ծրագրերի աշնանային ամենամյա ստեղծագործական 12-րդ հավաք. շուրջտարյա, ուսումնական առաջին շրջանի նախագծերի ներկայացում և մեկնարկ
հոկտեմբերի 7-12-Ֆրանկոֆոնիայի 17-րդ  գագաթաժողով
Հոկտեմբերի 2-14 - Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն
Նոյեմբերի  13-18 - Մխիթար Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոնը
Դեկտեմբերի 18-22 - ամանորի ուսումնական նախագծեր
Դեկտեմբերի 25-29 - մանկավարժական աշխատողների ձմեռային դպրոց
Դեկտեմբերի 25 - 2018թ. հունվարի 7 - «Ուսումնական ձմեռ» նախագիծ
Հունվարի 8 - ուսումնական երկրորդ շրջանի մեկնարկ
ունվարի 8-26 - նախագծային ուսուցման ուսումնական ճամբարներ կրթահամալիրի դպրոցներում
Հունվարի 15-19 - գիտագործնական ամենամյա հավաք՝ հեղինակային կրթական ծրագրերի ներկայացում. կլոր սեղաններ, համերգ-ցուցադրություններ

Փետրվարի 5-մարտի 16 - «Կարդում ենք Տերյան, Թումանյան, Չարենց» ստուգատես. ընթերցողի, ընթերցանության, ընթերցարանի ստուգատես
Մարտի 5-ապրիլի 7 -

«Ձոն». տեխնոլոգիական նախագծերի ստուգատես
հասարակագիտական նախագծերի ստուգատես 
Մարտի 20-ապրիլի 30 – Ֆրանկոֆոնիայի օրեր
Ապրիլի 23-27 – Հանրակրթական էկոտուր, հայրենագիտական-էկոլոգիական նախագծերի ստուգատեսի մեկնարկ
Մայիսի 29-հունիսի 8 - հանրակրթական ամառային ճամբարներ
·   

·       
Ֆրանսերեն լեզվի  առարկայական ծրագիր

2018 – 2019 ուստարի
Ծրագիրը նախատեսված է հանրակրթական միջին և ավագ դպրոցի, որպես ընտրությամբ գործունեություն (երկրորդ  օտար լեզու) ցանկացող սովորողների համար:
Ծրագրի նպատակը
Ֆրանսերենի հաղորդակցական իրազեկության զարգացումը ըստ օտար լեզվի իմացության 3 մակարդակների`նվազագույն մակարդակ, միջին մակարդակ և բարձր մակարդակ  ` խոսքային գործունեության 4 ուղղություններով`ունկնդրումը, խոսելը, կարդալը և գրելը` ըստ ներքոնշյալ  նյութի`

Ուղղախոսություն, Արտասանություն
o Ուղղախոսություն,ընկալողական-արտասանական հմտությունների ձևավորում`տառեր, հնչյուններ, հնչյունակապակցություններ, հնչերանգ, լեզվական ռիթմական խմբեր, մեղեդայնություն:

Առաջարկվող ուսւմնական թեմաները
Նվազագույն մակարդակ
Ես և իմ շրջապատը
-Իմ մասին
-Իմ ընկերները, ընտանիքը, ինձ շրջապատող առարկաները
-Իմ օրը
Իմ դպրոցը
-Ես, իմ դպրոցը և դասարանը
-Ուսումնական առարկաներ
-Գրենական պիտույքներ
Իմ նախասիրությունները
-Ինչ եմ սիրում և ինչ չեմ սիրում
Տոներ
-Իմ ծննդյան օրը
֊ Տոներ
 Արտաքին տեսքի պարզ նկարագրություն
Մարմնի մասեր
Մրգերի և բանջարեղենների անուններ
Գույներ
Տարվա եղանակներ, միսներ, շաբաթվա օրեր
Ժամացույց, ժամանակ
Իմ բնակարանը, սենյակը
Սնունդ, նախաճաշ, ճաշ, ընթրիք
Հագուստ`տղամարդու, կանացի
Հեքիաթներ և փոքր պատմվածքներ

           
Միջին մակարդակ
Ես և իմ շրջապատը
Մարդկանց նկարագրություն
Իմ դպրոցը, դասերի ընթացքը և դասերից հետո
Իմ սիրծ զբաղմունքը
Հագուստ և գնումներ
Ընտանի և վայրի կենդանիներ
Բնություն
Ազգային սովորույթներ, ավանդույթներ
Ազգային խոհանոց`ֆրանսիական, հայկական
Ճանապարհորդություն
Զբոսանք
Ռեստորանում
Խանութում
Պատմություններ,գեղարվեստական գրականությունից հատվածներ, երկխեսություններ:

Բարձր մակարդակ
Անհատ և ընկերություն
Ուսում և աշխատանք
Սնունդ, բաղադրատոմսեր, խոհարարություն
Սպորտ, առողջութլուն, բժշկություն
Մշակույթ, ավանդույթներ, սովորույթներ
Ֆրանկոֆոնիա
Երիտասարդներ և մեծահասակներ
Շրջակա միջավայրը և նրա պահպանումը
Գլոբալ խնդիրներ`գլոբալ տաքացում, աղետներ, կենդանական աշխարհ և բնություն
Ֆրանսիական գրականությունից տարբեր ստեղծագործություններ, թարգմանություններ`գրքերից, թերթերից, տարբեր կայքերից:


Քերականություն
Նվազագույն մակարդակ


  •       Հոդ - որոշյալ, անորոշ, միաձուլված, մասնական
            Հոդի փոխարինումը de նախդիրով:

  •   Գոյական - թիվ, սեռ

  •    Դերանուն -անձնական, ցուցական, հարցական, անորոշ
  •  Թվական -քանակական, դասական
  •     Ածական`
  • Ածականի համաձայնությունը գոյականի հետ սեռով և թվով:
  • Ստացական դերանվանական ածականների գործածությունը:
  • Ցուցական դերանվանական ածականների գործածությունը:
  • Հարցական դերանվանական ածականների գործածությունը:
  • Անորոշ դերանվանական ածականների գործածությունը:
  • Բայ`
1-ին, 2-րդ, 3-րդ խմբի ամենագործածական բայերը:
Սահմանական եղանակի ներկա, անցյալ կատարյալ, անմիջական ապառնի ժամանակների կազմությունը և գործածությունը:
Հարակատար դերբայ:

Միջին մակարդակ


  •  Հոդի չօգտագործման  կամ բացակայության դեպքերը:
  • Գոյական`
Գոյականի իգական սեռի կազմությունը հոդի փոփոխությամբ, վերջավորության փոփոխությամբ, գոյականներ որոնք չունեն իգական սեռ: Գոյականի հոգնակի թվի կազմության հատուկ դեպքեր:

  • Ածական`
Որակական ածականների իգական սեռի կազմությունը:
Որակական ածականների հոգնակի թվի կազմությունը և հատուկ դեպքերը;
Որակական ածականների համեմատության աստիճանը:
Ստացական դերանվանական ածականներ:
Ցուցական  դերանվանական ածականներ:
Հարցական դերանվանական ածականներ;
Անորոշ  դերանվանական ածականներ:

  • Թվական`
Քանակական և դասական թվականների  կազմությունը:

  • Դերանուն`
Խնդիր անձնական դերանուների տեղը նախադասության մեջ: En et y դերանունները:
Ստացական, ցուցական, հարաբերական, անորոշ, հարցական դերանուններ:

  •  Բայ`
 Անցյալ անկատար, ապառնի ժամանակների կազմությունը:

  •   Մակբայ`
Մակբայների տեսակները, համեմատության աստիճանը:
Մակբայների տեղը նախադասության մեջ:

  • Նախդիր`
Ամենագործածական նախդիրների նշանակությունը և գործածութունը:

Բարձր մակարդակ
  •    Հոդ`

Հոդի վերաբերյալ գիտելիքների համակարգում:

  • Գոյական`
Գոյականի սեռը, աշխարհագրական անունների սեռը:
Գոյականի սեռը`ըստ վերաջծանցների:
Գոյականի թիվը` գոյականներ, որոնք գործածվում են միայն հոգնակի թվով, գոյականներ, որոնք հոգնակի թվում իմաստափոխվում են:

  • Ածական`
Ածականի վերաբերյալ գիտելիքների համակարգում:

  • Թվական`
Թվականի վերաբերյալ գիտելիքների համակարգում:

  • Բայ`
Բայի  վերաբերյալ գիտելիքների համակարգում:

  •  Շարադասություն`
Ուղղակի խոսքի փոխակերպումը անուղղակիի:




 Խոսելը
Üí³½³·áõÛÝ Ù³Ï³ñ¹³Ï

  • Կարողանալ տեղեկություններ հայտնել  իր,ընտանիքի, ընկերների, առօրյայի մասին:
ØÇçÇÝ Ù³Ï³ñ¹³Ï

  • Կարողանալ նկարագրել, բնութագրել անձերին, իրերը, առարկաներ, վայրեր, քաղաքներ, իրադարձություններա: Մեկնաբանել կարդացածը, տեսածը, լսածը, հեռախոսային զրույց վարել:
´³ñÓñ ٳϳñ¹³Ï

  • Կարողանալ նկարագրել ընտրած մասնագիտությունը, մարդկանց բնավորությունը, իր դպրոցը: Տեղեկատվական որևէ աղբյուրից քաղված տեղեկությունների հիման վրա կատարել սեփական եզրահանգումներ ու ներկայացնել դրանք: Կարողանալ արտահայտել ուրախությունը, տխրությունը, զարմանքը, հետաքրքրությունը և պատասխանել զրուցակցի հարցերին:

 ÀÝûñó»Éը
Üí³½³·áõÛÝ Ù³Ï³ñ¹³Ï

  • Կարդալ տեքստը, համառոտ պատմել տեքստի բովանդակությունը և պատասխանել տեքստին առնչվող հարցերին: Կարդալ անծանոթ տեքստը`բառարանի օգնությամբ հասկանալ:

ØÇçÇÝ Ù³Ï³ñ¹³Ï

  • Կարդալ նոր, անծանոթ բառեր պարունակող տեքստը և հասկանալ բովանդակությունը: 


 ´³ñÓñ ٳϳñ¹³Ï

  • Կարդալ և հասկանալ իր հետաքրքրությունների շրջանակին առնչվող թեմայով պատմություններ, նաև գրականություն: Ընթերցելով գտնել իրեն անհրաժեշտ տեղեկությունը, ë»÷³Ï³Ý ϳñÍÇù ³ñï³Ñ³Ûï»É:


 ¶ñ»Éը
Üí³½³·áõÛÝ Ù³Ï³ñ¹³Ï

  • Գրել, արտագրել բառեր, բառակապակցություններ, նախադասություններ: Ճիշտ լրացնել իր անձնական տվյալները: Գրել փոքրիկ պատմություն: Գրավոր նկարագրել մարդկանց, առարկաներ, երևույթներ:

Միջին մակարդակ

  • Գրել ³ÝáõÝ, ³½·³ÝáõÝ, ï³ñÇù, ÍÝݹ³í³ÛñÁ, áñï»Õ ¿ ³åñáõÙ« ëáíáñáõÙ, áíù»ñ »Ý ÍÝáÕÝ»ñÁ,  ·ñ»É ѳٳéáï ÇÝùݳϻÝë³·ñáõÃÛáõÝ (ϳ٠CV)ª: 

Բարձր մակարդակ

  • Կ³ñ×  Ý³Ù³Ï ·ñ»É, ÇÝã-áñ Ù»ÏÇݪ Ññ³íÇñ»É ϳ٠ßÝáñѳϳÉáõÃÛáõÝ Ñ³ÛïÝ»É, Ý³Ù³Ï ·ñ»É ÁÝÏ»ñáçÁª å³ïÙ»Éáí ÁÝï³ÝÇùÇ, ¹åñáóÇ, ù³Õ³ùÇ, Ñ»ï³ùñùñáõÃÛáõÝÝ»ñÇ, ëÇñ»ÉÇ ½µ³ÕÙáõÝùÇ Ù³ëÇÝ:


 àõÝÏݹñ»Éը
Üí³½³·áõÛÝ Ù³Ï³ñ¹³Ï

  • Ունկնդրելիս օտարալեզու խոսքում տարբերակել  հնչյուններ, բառեր, բառակապակցություններ:Առանձնացնի իրեն ծանոթ բառերը:

Միջին մակարդակ

  • ՈւÝÏݹñ»ÉÇë Ïé³Ñ»É  ³ÝͳÝáà µ³é»ñÇ ÇÙ³ëïÁ ծանոթ բառերի օգնությամբ:

 Բարձր մակարդակ

  •  Օ¹³Ý³í³Ï³Û³Ýáõ٠ϳ٠ϳ۳ñ³Ýáõմ Ñ³ëÏ³Ý³É  ï»Õ»Ï³ïíáõÃÛáõÝÁ, óݷ³ñ³ÝáõÙ` ¿ùëÏáõñë³í³ñÇ ËáëùÁ և այլն: 



³ñ·Ù³Ý³Ï³Ý ϳñáÕáõÃÛáõÝÝ»ր
Կ³ñáÕ³Ý³É µ³Ý³íáñ óñ·Ù³ÝáõÃÛáõÝÝ»ñ ϳï³ñ»É ֆրանսերենից ѳۻñ»Ý ¨ ѳϳé³ÏÁ: ´³é³ñ³ÝÇ û·ÝáõÃÛ³Ùµ ϳñáÕ³Ý³É  Ã³ñ·Ù³Ý»É նաև ·ñù»ñó ѳïí³ÍÝ»ñ:



Ֆրանսերեն É»½íÇ ¹³ë³í³Ý¹áÕ
Մարության Աննա



Комментариев нет:

Отправить комментарий